Houd het gesprek gaande

Uiteraard hecht uw bedrijf veel waarde aan feedback van uw klanten. Goed klantcontact staat samen met kwalitatieve producten en onberispelijke dienstverlening aan de basis van uw bedrijfsvoering.

Het contact beperkt zich niet meer tot telefoongesprekken en e-mailberichten. Steeds vaker verloopt het via sociale media. Hoe zorg u ervoor dat uw organisatie het gesprek met klanten gaande houdt? Dat vereist een geïntegreerde oplossing die de traditionele contactkanalen verenigt met social media zoals Twitter, Facebook en LinkedIn.

Veel kanalen in één systeem

Kerkhoven Automatisering biedt een geïntegreerd contact center dat extreem gebruiksvriendelijk is en toch veel kanalen samenvoegt in één systeem. Nooit was het eenvoudiger om uw klanten te helpen bij hun vragen. Uw medewerkers krijgen bovendien direct overzicht in eerdere correspondentie, door te koppelen met uw bestaande CRM-systeem.

Het contact center kent vele slimme onderdelen, zoals:

  • skill-based routing, waarbij inkomende oproepen doorschakelen naar de geschiktste medewerker die beschikbaar is
  • geïntegreerde voice response, waarbij u telefoonmenu’s en routeringen eenvoudig aanpast via een grafische schil
  • integratie met bestaande CRM-systemen
  • integratie van Facebook, Twitter, LinkedIn, e-mail, sms, chat en fax
  • aparte schermen voor medewerkers en voor supervisie

Het contact center dat Kerkhoven Automatisering ontwikkelde, onderscheidt zich op veel aspecten van andere systemen in de markt. Dat geldt onder meer voor de beschikbare functionaliteit, de schaalbaarheid en de dienstverlening er omheen.

Bent u geïnteresseerd hoe ons systeem u helpt om het gesprek met uw klant gaande te houden? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op.

Ondersteunde technologie (optioneel op de site)

  • On-Premise: Linux & Windows
  • Cloud: Kerkhoven Automatisering Cloud, Ms Azure & AmazonEc2
  • Mobiele Client: Android & iOS
  • Database: Oracle / Postgres / MS Sql Server / Mysql
  • Systeem Intergratie: Outlook en Active Directory
  • De meest voorkomende VoIP-telefoons en Media gateways CRM: RightNow, SugarCRM, Sales Force en Microsoft Dynamics

Diensten

Telefonie

Wij helpen graag bij de juiste keuze, correcte implementatie en zorgeloze overstap op VoIP-telefonie. Bovendien weten wij exact hoe u er nóg meer voordeel uit kunt halen.

Lees meer

ICT-Omgeving

Wij zorgen dat uw organisatie altijd over de juiste ICT-infrastructuur beschikt. Zo kunnen wij uw servers, netwerken en werkplekken inrichten en onderhouden. Of we nemen het volledige beheer daarvan op ons.

Lees meer

Contact centers

Wij bieden een geïntegreerd contact center dat extreem gebruiksvriendelijk is en toch veel kanalen samenvoegt in één systeem. Nooit was het eenvoudiger om uw klanten te helpen bij hun vragen.

Lees meer

Consultancy

Wij begeleiden u bij de aanschaf van nieuwe IT-systemen of bij optimalisatie van de huidige. Als sparring partner streven wij naar hetzelfde doel als u.

Lees meer

Deze bedrijven gingen u al voor